Met alle opmerkingen, suggesties, vervelende ervaringen of met meldingen over medische incidenten over wat volgens jou fout is gelopen, kan je terecht bij de ombudsdienst. Je kan er ook een klacht indienen.

De ombudsdienst luistert naar je verhaal, geeft je informatie en zal, indien gewenst, bemiddelen tussen patiënt en zorgverlener.

De ombudsvrouwen van AZ Delta

De ombudsvrouwen zijn gehuisvest in de buurt van het onthaal op elke campus. De weg naar de ombudsdienst is aangeduid via de signalisatiebordjes.

Els Vermeersch: 051 23 62 46
Aquita Decroix: 051 23 62 46
Maaike Deveeuw: 051 23 62 46

ombudsdienst@azdelta.be

ombudsdienst.jpg

Een afspraak maken bij de ombudsdienst

Je kan het best een afspraak maken op elke campus via de verpleegkundige, via het onthaal, op het telefoonnummer 051 23 62 46, per brief of via e-mail ombudsdienst@azdelta.be.

De ombudsdienst is telefonisch bereikbaar van 9 tot 16 uur. Tijdens een persoonlijk gesprek of bij afwezigheid staat de voicemail op.

Waar vind je de ombudsdienst?

De ombudsdienst is op alle campussen gevestigd vlakbij het onthaal.

Campus Rumbeke
Het bureau van de ombudsdienst bevindt zich in de onthaalruimte, lokaal 7.

Campus Brugsesteenweg
Het bureau ombudsdienst bevindt zich in de onthaalruimte. Wandel het hellend vlak op naast de wachtruimte in het onthaal en neem de eerste deur rechts.

Campus Menen
Vanaf de hoofdingang volg je route 44

Campus Torhout
In de hoofdingang ga je voorbij het onthaal naar links, route 51

Huishoudelijk reglement

Wat is precies de opdracht van een ombudsdienst? Wat is de procedure bij klachten? Wat bij klachten over de ombudsdienst?

Je leest hierover meer in dit document: Huishoudelijk reglement ombudsdienst AZ Delta

​Heb je een klacht, of wil je een medisch incident melden of een suggestie doen ter verbetering, vul dan het contactformulier in.

Laatst aangepast: 11 juli 2024