POM

Met POM kan je snel en makkelijk je factuur digitaal betalen én (als je dat wenst) aangeven om toekomstige facturen via e-mail te ontvangen.

Voordelen

  • Betaalgegevens overtypen is verleden tijd!

  • Buitengewoon eenvoudig betalen via QR-code

  • Geen nieuwe betaalapp nodig

  • Geen gedoe meer met je kaartlezer

  • Makkelijk overstappen naar digitale facturen (met betaalknop)

1/ Betaal mobiel via de POM QR-code op je papieren factuur.

Er zijn een aantal mogelijkheden om de QR-code te scannen: eenvoudigweg met je smartphonecamera, met een QR-reader of met een betaalapp (Payconiq by Bancontact, Belfius, BNP Paribas Fortis of KBC). Je wordt daarna doorverwezen naar een unieke betaalpagina waar alle betaalgegevens vooraf ingevuld zijn. Vervolgens kan je overgaan tot betalen met de Payconiq by Bancontact-app of met je banking app.

2/ U kunt er ook voor kiezen om de volgende facturen via e-mail te ontvangen.

Bij je eerste digitale betaling met de POM QR-code krijg je die vraag, en als je daar ja aanvinkt, vul dan je e-mailadres in. Toekomstige facturen worden dan naar dat e-mailadres verstuurd, met een handige betaalknop.

3/ Via sms

Als je een herinnering krijgt via een sms, dan kan je via de POM-betaallink in het bericht meteen betalen. Als je op de betaallink klikt, kom je terecht op een beveiligde betaalpagina waar je makkelijk mobiel kan betalen.

Doccle

et Doccle kan je documenten ontvangen, betalen, ondertekenen en bewaren in je persoonlijke Doccle-account. Altijd en overal is je administratie bereikbaar via pc, smartphone of tablet.

Voordelen van Doccle

  • Al je documenten worden veilig én gratis in je persoonlijke digitale kluis bewaard.

  • Je krijgt een boodschap in de app of een e-mail bij elk nieuw document, dus je mist nooit een document.

  • Het is makkelijk om facturen te betalen via de betaalknop. Wanneer de vervaldag van een factuur dichterbij komt, krijg je een herinnering.

  • Al je documenten worden netjes opgeslagen dus je hoeft niet meer te zoeken naar documenten. Je kan ook zelf documenten toevoegen.

  • En je persoonlijke Doccle-account is én blijft gratis.

Hoe starten met Doccle?

Om je facturen van AZ Delta digitaal te ontvangen betalen en bewaren, voeg je AZ Delta toe aan je Doccle-account.
Heb je nog geen Doccle-account, dan kan je die eenvoudig aanmaken.

3 mogelijkheden om AZ Delta toe te voegen aan je Doccle-account

1/ Via Doccle-QR-code

Je krijgt een factuur van AZ Delta met een QR-code en je scant de Doccle-QR-code met je smartphone. AZ Delta wordt automatisch toegevoegd in je bestaande Doccle-account. Heb je nog geen account dan kan je er eenvoudig één maken.

2/ Via Doccle-app

Of je surft naar www.doccle.be of je installeert en opent de Doccle-app op je tablet of smartphone.
Meld je aan op je bestaande account of maak een nieuwe account.
Vervolgens voeg je AZ Delta toe aan je account via het menu ‘verbindingen’. Zoek het AZ Deltalogo en geef je persoonlijke codes in.

  • Dit is je rijksregisternummer, dat vind je op de achterzijde van je identiteitskaart

  • en je patiëntnummer, dit vind je bovenaan op je factuur.

3/ Via uitnodiging per e-mail

Of je krijgt een uitnodiging per e-mail van Doccle om je facturen van AZ Delta digitaal te krijgen. Je klikt op de ‘Toevoegen op Doccle’-link in de e-mail. Vervolgens log je in op je bestaande Doccle-account of je maakt een nieuwe account aan als je er nog geen hebt. AZ Delta wordt dan automatisch toegevoegd. Je hebt hiervoor geen codes nodig.

Je kiest dus een van deze 3 mogelijkheden en je krijgt vervolgens de facturen digitaal via Doccle op pc, tablet of op je smartphone.

Telkens er een nieuw document wordt verstuurd, krijg je een e-mail of een boodschap in de Doccle-app.

Laatst aangepast: 24 juni 2024