Contacteer ons

  • Als je contact wil opnemen met een afdeling van ons ziekenhuis, dan vind je hier de telefoonnummers en de e-mailadressen per afdeling opgesplitst per campus.
  • Je kan via het sjabloon hieronder ook je mening geven over ons ziekenhuis, een vraag stellen, een klacht neerleggen of suggesties doen om onze werking te verbeteren.
    Bij klachten of als je een medisch incident of een inbreuk op de patiëntveiligheid wil melden, omdat er iets verkeerd gelopen is bij een behandeling, vul dan het formulier hieronder in en vink het onderwerp af op klacht/medisch incident. Je melding wordt doorgestuurd naar de ombudsdienst en van daaruit, indien nodig, naar de dienst kwaliteit. De ombudsdienst geeft je een antwoord binnen een redelijke termijn.
    Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met de ombudsdienst, die de klachten behandelt, op het nummer 051 23 62 46 of via ombudsdienst@azdelta.be
  • Als het gaat over klachten over grensoverschrijdend gedrag in welke vorm ook of misbruik van gezagsrelaties, dan kan je een klacht sturen naar integriteit@azdelta.be. Deze klacht wordt behandeld door de onafhankelijke interne auditor. Meer uitleg vind je hier.
  • Als je tevreden bent, dan sturen wij je bedankje graag door naar de betrokken afdeling,
  • Ben je een leverancier? Dan vind je hier meer informatie.

          

Uw vraag / opmerking / suggestie / klacht / medisch incident: